آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه اراک برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دانشگاه اراک(Auna)، در این مراسم که در روز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های آقای دکتر مزدک عبادی،  طی دوران تصدی مسئولیت، دکتر میثم سلیمانی به‌عنوان مدیر جدید تجاری سازی و کارآفرینی دانشگاه اراک معرفی شد.